Data przyjmowania zgłoszeń: 12.05.2019
Data rozstrzygnięcia: 14.06.2019
Organizator: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Wymiar etatu: 1
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, Polna 40 (budynek jest przystosowany do przyjęcia osób niepełnosprawnych)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- monitorowanie i rozliczanie umów zawartych z Beneficjentami w ramach zadań i programów w zakresie finansowym, weryfikacja kwalifikowalności wydatków,
- egzekwowanie zwrotu środków niewykorzystanych lub wykorzystanych niezgodnie z umowami,
- udzielanie konsultacji w sprawach rozliczeń Wnioskodawcom i Beneficjentom,
- współpraca z Pionami merytorycznymi w zakresie tworzenia nowych regulaminów programów,
- bieżąca kontrola dokumentów księgowych, ich dekretacja oraz ewidencja w systemie finansowo-księgowym,
- sporządzanie harmonogramów płatności i raportów z części finansowej wymaganych zasadami realizacji programu PO WER,
- sporządzenie zestawień i raportów wymaganych innymi umowami o dotację (dofinansowanie), których strona jest Agencja,
- współpraca w zakresie sporządzania sprawozdania finansowego Agencji,
- udział w kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych,
- sporządzenie i weryfikacja prognoz w zakresie wykorzystania środków,
- opracowywanie/aktualizacja dokumentacji wewnętrznej oraz procedur z zakresu obsługi księgowej Agencji,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego na potrzeby Pionu Finansowo-Księgowego.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub inny równorzędny (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse publiczne, ekonomia),
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze rozliczeń i kontroli umów zawartych z Beneficjentami (doświadczenie w sektorze publicznym będzie dodatkowym atutem),
- praktycznej znajomości zasad finansowania i rozliczania jednostek sektora finansów publicznych,
- bardzo dobrej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości; ustawy o finansach publicznych, innych aktów prawnych mających zastosowanie do państwowych jednostek prawnych,
- znajomość wytycznych programów realizowanych ze środków EFS,
- znajomość MS Excel, Ms Word na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność planowania własnego czasu pracy, ustalania hierarchii ważności zadań zleconych,
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, tworzenia prezentacji i raportów,
- umiejętność pracy samodzielnej pod presją czasu,
- dokładności, sumienności i terminowości w realizacji zadań.
Dodatkowym atutem będą:
- znajomość systemu F-K ENOVA,
- wiedza ogólna dotycząca profilu działalności oraz form finansowania i rozliczania budżetów instytucji publicznych odpowiedzialnych za rozwój edukacji, nauki i szkolnictwa wyższego w Polsce.
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną
na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., do dnia 12 maja 2019 r.
W tytule wiadomości prosimy podać stanowisko i numer referencyjny ogłoszenia.
Prosimy o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA oraz o zawarcie w CV następujących klauzul:
- w przypadku aplikowania na konkretne stanowisko
"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych, zamieszczonych w CV, na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez NAWA. Potwierdzam zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA."
- w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji
"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych zamieszczonych w CV także na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez NAWA."