NAWA zaprasza potencjalnych wnioskodawców, zainteresowanych udziałem w Programie Welcome to Poland nabór 2021 do udziału w webinarium na temat aktualnego naboru.
Spotkanie online z koordynatorem Programu zaplanowano na 28 października 2021 r. w godz. 12:00-14:00.
W trakcie webinarium uczestnicy będą mogli zapoznać się z informacjami na temat Programu oraz uzyskać odpowiedzi na najważniejsze pytania, dotyczące m.in.:
- harmonogram naboru,
- uprawnionych działań,
- kryteriów oceny wniosków,
- najczęściej popełnianych błędów we wnioskach
Przypominamy, że termin składania wniosków w Programie Welcome to Poland upływa 10 listopada br. o godz. 15:00:00 (Warszawa).
Ramowy program
Webinarium informacyjne nr 2 dla wnioskodawców
do Programu Welcome to Poland 2021
28 października 2021 r.
start o godz. 12:00
12:00 | Rozpoczęcie webinarium i przywitanie uczestników |
12:05 – 13:30 | Informacje o naborze do Programu Welcome to Poland w 2021 r.
Wprowadzenie Harmonogram naboru Uprawnionych działania Kryteria oceny wniosków Najczęściej popełniane błędy we wnioskach |
13:30 – 14:00 | Odpowiedzi na pytania Pytania i odpowiedzi (w formie czatu) |
Uwaga: Przed webinarium uprzejmie prosimy uczestników o zapoznanie się
z WTP-2021_Najczesciej-zadawane-pytania
Link do rejestracji uczestników: https://tjclick.clickmeeting.com/program-welcome-to-poland-2021/register