Termin przyjmowania zgłoszeń: 24.06.2022

Termin rozstrzygnięcia konkursu: 11.07.2022

Organizator: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej 

Liczba wakatów: 1 

Wymiar etatu: 1  

Rodzaj umowy: umowa o pracę

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie weryfikacji finansowej raportów beneficjentów programów zarządzanych przez NAWA;
  • obsługa płatności w ramach umów zawartych z beneficjentami programów realizowanych przez Agencję (wypłaty zaliczek, i kolejnych płatności wynikających z umów);
  • wsparcie beneficjentów poprzez udzielanie informacji na temat finansowych zasad realizacji projektów;
  • przygotowanie i prowadzenie podstawowych szkoleń, prezentacji informacyjnych i instruktaży dla klientów zewnętrznych w tym wnioskodawców i beneficjentów;
  • współpraca z pionami merytorycznymi Agencji w zakresie tworzenia nowych regulaminów programów i aktualizacji obowiązujących;
  • sporządzenie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Agencji;
  • obsługa administracyjna i udział w kontrolach projektów oraz umów, na terenie całego kraju (w tym wyjazdy służbowe trwające średnio 2 dni robocze);
  • współpraca wewnętrzna na rzecz rozwoju systemów informatycznych w zakresie obsługi finansowej i księgowej Agencji;
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego na potrzeby Biura finansowo-księgowego

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego licencjackiego (mile widziane z zakresu finansów, rachunkowości);
  • minimum czteroletniego stażu pracy ogółem;
  • doświadczenie w obsłudze programów finansowanych ze środków ESF będzie dodatkowym atutem;
  • znajomości obsługi programów Microsoft Office, w szczególności Excel, Word i Power Point;
  • znajomości przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, innych aktów prawnych mających zastosowanie do państwowych jednostek prawnych;
  • analitycznego myślenia i zaangażowania w pracę;
  • umiejętności organizacji pracy własnej, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur, w tym procedur finansowych;
  • dyspozycyjności pozwalającej na udział w podróżach służbowych (minimum jeden trzydniowy wyjazd w miesiącu)


Dodatkowym atutem będą:

  • znajomość systemu F-K ENOVA;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • prawo jazdy kategorii B;
  • udział i doświadczenie w tworzenie/implementacji systemów IT w obszarze finansowo-księgowym;
  • praktycznej znajomości zasad finansowania i rozliczania jednostek sektora finansów publicznych wiedza ogólna dotycząca profilu działalności oraz form finansowania i rozliczania  budżetów instytucji publicznych odpowiedzialnych za rozwój edukacji, nauki i szkolnictwa wyższego w Polsce;
  • doświadczenie związane z udziałem w kontrolach podmiotów zewnętrznych.

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • ciekawą i stabilną pracę przy prestiżowych projektach w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • możliwość pogłębiania wiedzy, podnoszenia kwalifikacji, szkolenia
  • prywatną opiekę medyczną
  • dogodną lokalizację miejsca pracy - Metro Politechnika 

 

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o aplikowanie poprzez formularz dostępny pod adresem:   

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=ea1daeadd05d45cd9682d2f6b53be5a4

 

Prosimy o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA oraz o zawarcie w CV  klauzul zamieszczonych poniżej.

w przypadku aplikowania na konkretne stanowisko:

"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych, zamieszczonych w CV, na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez NAWA. Potwierdzam zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA."

 w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji:

"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych zamieszczonych w CV także na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez NAWA."

 Obowiazek-informacyjny---rekrutacja-NAWA
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

 

Udostępnij