Data przyjmowania zgłoszeń: 12.05.2019  

Data rozstrzygnięcia: 14.06.2019

Organizator: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej

Wymiar etatu: 1

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, Polna 40 (budynek jest przystosowany do przyjęcia osób niepełnosprawnych)

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • monitorowanie i rozliczanie umów zawartych z Beneficjentami w ramach zadań i programów w zakresie finansowym, weryfikacja kwalifikowalności wydatków,
  • egzekwowanie zwrotu środków niewykorzystanych lub wykorzystanych niezgodnie z umowami,
  • udzielanie konsultacji w sprawach rozliczeń Wnioskodawcom i Beneficjentom,
  • współpraca z Pionami merytorycznymi w zakresie tworzenia nowych regulaminów programów,
  • bieżąca kontrola dokumentów księgowych, ich dekretacja oraz ewidencja w systemie finansowo-księgowym,
  • sporządzanie harmonogramów płatności i raportów z części finansowej wymaganych zasadami realizacji programu PO WER,
  • sporządzenie zestawień i raportów wymaganych innymi umowami o dotację (dofinansowanie), których strona jest Agencja,
  • współpraca w zakresie sporządzania sprawozdania finansowego Agencji,
  • udział w kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych,
  • sporządzenie i weryfikacja prognoz w zakresie wykorzystania środków,
  • opracowywanie/aktualizacja dokumentacji wewnętrznej oraz procedur z zakresu obsługi księgowej Agencji,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego na potrzeby Pionu Finansowo-Księgowego.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub inny równorzędny (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse publiczne, ekonomia),
  • minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze rozliczeń i kontroli umów zawartych z Beneficjentami (doświadczenie w sektorze publicznym będzie dodatkowym atutem),
  • praktycznej znajomości zasad finansowania i rozliczania jednostek sektora finansów publicznych,
  • bardzo dobrej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości; ustawy o finansach publicznych, innych aktów prawnych mających zastosowanie do państwowych jednostek prawnych,
  • znajomość wytycznych programów realizowanych ze środków EFS,
  • znajomość MS Excel, Ms Word na poziomie średniozaawansowanym,
  • umiejętność planowania własnego czasu pracy, ustalania hierarchii ważności zadań zleconych,
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, tworzenia prezentacji i raportów,
  • umiejętność pracy samodzielnej pod presją czasu,
  • dokładności, sumienności i terminowości w realizacji zadań.

Dodatkowym atutem będą:

  • znajomość systemu F-K ENOVA,
  • wiedza ogólna dotycząca profilu działalności oraz form finansowania i rozliczania budżetów instytucji publicznych odpowiedzialnych za rozwój edukacji, nauki i szkolnictwa wyższego w Polsce.

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną 
na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., do dnia 12 maja 2019 r.

W tytule wiadomości prosimy podać stanowisko i numer referencyjny ogłoszenia.

 

Prosimy o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA oraz o zawarcie w CV następujących klauzul:

  • w przypadku aplikowania na konkretne stanowisko

"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych, zamieszczonych w CV, na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez NAWA. Potwierdzam zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA."

  •  w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji

"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych zamieszczonych w CV także na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez NAWA."

 Obowiazek-informacyjny---rekrutacja-NAWA.pdf562.68 KB

Udostępnij