NAWA zaprasza potencjalnych wnioskodawców, zainteresowanych udziałem w Programie Welcome to Poland nabór 2021 do udziału w webinarium na temat aktualnego naboru.

Spotkanie online z koordynatorem Programu zaplanowano na 28 października 2021 r. w godz. 12:00-14:00.

W trakcie webinarium uczestnicy będą mogli zapoznać się z informacjami na temat Programu oraz uzyskać odpowiedzi na najważniejsze pytania, dotyczące m.in.:

  • harmonogram naboru,
  • uprawnionych działań,
  • kryteriów oceny wniosków,
  • najczęściej popełnianych błędów we wnioskach

Przypominamy, że termin składania wniosków w Programie Welcome to Poland upływa 10 listopada br. o godz. 15:00:00 (Warszawa).

 

Ramowy program

Webinarium informacyjne nr 2 dla wnioskodawców
do Programu Welcome to Poland  2021

28 października 2021 r.

start o godz. 12:00

 

12:00

Rozpoczęcie webinarium i przywitanie uczestników

12:05 – 13:30

Informacje o naborze do Programu Welcome to Poland w 2021 r.

 

Wprowadzenie

Harmonogram naboru

Uprawnionych działania

Kryteria oceny wniosków

Najczęściej popełniane błędy we wnioskach

13:30 – 14:00

Odpowiedzi na pytania

Pytania i odpowiedzi (w formie czatu)

 

Uwaga: Przed webinarium uprzejmie prosimy uczestników o zapoznanie się
z
WTP-2021_Najczesciej-zadawane-pytania

 

Link do rejestracji uczestników: https://tjclick.clickmeeting.com/program-welcome-to-poland-2021/register

 

Udostępnij