Digital Ambassadors 2021-International Promotion Events (EN) - NAWA

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

Digital Ambassadors 2021

Digital Ambassadors 2021

Druga edycja konkursu Digital Ambasadorów NAWA!

Wystartował drugi konkurs na Digital Ambasadorów  NAWA! Po wielkim sukcesie pierwszego roku współpracy z ambasadorami NAWA z edycji 2019, NAWA uruchamia drugą edycję konkursu.

Jesteś studentem lub absolwentem polskiej uczelni? Czujesz, że Twoje doświadczenia były wyjątkowe i chcesz się nimi podzielić ze światem? Szukamy właśnie Ciebie! Włącz się w działania Pionu Komunikacji i promocji NAWA i zostań cyfrowym ambasadorem Polski!

Szukamy osób, które studiują lub studiowały na Polskich uczelniach i które chciałyby podjąć się promocji Polski ukazując własne wyjątkowe doświadczenia w kontaktach z Polakami, polską kulturą i językiem polskim.

Rolą cyfrowego ambasadora będzie:

  • wsparcie kampanii Ready, Study, GO! Poland prowadzonej przez NAWA;
  • promocja studiów w Polsce wśród obcokrajowców, ze szczególnym uwzględnianiem kraju pochodzenia;
  • regularne przygotowanie materiałów na media społecznościowe NAWA oraz własnewskazujących dlaczego studia i życie w Polsce są atrakcyjne;
  • wsparcie w pozyskiwaniu materiałów i źródeł do publikacji (np. poprzez wywiady z innymi studentami);
  • udział w filmach promocyjnych dot. studiów w Polsce

Oferujemy:

  • wstępne szkolenie dot. copywritingu, prowadzenia mediów społecznościowych oraz blogów;
  • doświadczenie w dynamicznej agencji rządowej;
  • możliwość udziału w wydarzeniach edukacyjnych i/ lub targach w Polsce lub za granicą;
  • możliwość płatnego stażu w NAWA.

Materiały do publikacji powinny być przygotowywane w języku angielskim (na naszą stronę internetową i media społecznościowe) i w każdym innym, w którym pewnie się  czujesz, w tym polskim (na własne media społecznościowe).

Więcej informacji znajduje się tutaj.

Na zgłoszenia oczekujemy do 12 kwietnia 2021 r (godz. 17:00 CET). W celu rejestracji prosimy o skorzystanie z formularza, który znajduje się tutaj.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Carlosem Pankiem z Pionu Komunikacji i Promocji: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., +48 22 390 36 38

Data wydarzenia 26.03.2021 09:00
Data zakończenia wydarzenia 31.12.2021
Data rozpoczęcia rejestracji 26.03.2021
Data zakończenia rejestracji 18.04.2021 21:00
Nie przyjmujemy więcej zgłoszeń na to wydarzenie