Termin rozstrzygnięcia konkursu: do 31.10.2024
Wymiar etatu: 1
Liczba wakatów: 1
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Twoje zadania:
- zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników
- bieżące reagowanie na zgłoszenia i ich terminowa obsługa
- instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania
- konfigurowanie różnego rodzaju urządzeń
- kontakt z zewnętrznymi serwisami producentów
- rozwiązywanie podstawowych problemów związanych z sieciami LAN
- dbanie o wysoki poziom obsługi klienta wewnętrznego
- szkolenia użytkowników w zakresie korzystania z nowych rozwiązań
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie o profilu informatycznym lub w trakcie nauki
- praktyczna znajomość systemów Windows, Android
- znajomość aplikacji z rodziny Office365
- umiejętność pracy w zespole;
- ogólna wiedza na temat architektury systemów i sieci teleinformatycznych
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej;
Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe w obszarze IT
- znajomość Active Directory oraz Microsoft365
- znajomość systemów ticketowych
- proaktywna postawa i chęć podnoszenia kompetencji.
Zainteresowanych kandydatów prosimy o aplikowanie poprzez formularz dostępny pod adresem:
w przypadku aplikowania na konkretne stanowisko:
"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych, zamieszczonych w CV, na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez NAWA. Potwierdzam zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA."
w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji:
"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych zamieszczonych w CV także na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez NAWA."
Obowiazek-informacyjny---rekrutacja-NAWA
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.