Direct to internationalization, czyli projekt szkoleniowy NAWA dla uczelni - NAWA

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

 

tb

Miło nam poinformować, że już 16 lutego w Warszawie zainaugurujemy cykl wykładów i warsztatów NAWA - „Direct to internationalization”. Projekt skierowany jest do pracowników szkół wyższych w Polsce zaangażowanych w umiędzynarodowienie studiów, głównie pod kątem rekrutacji studentów zagranicznych, ale w kolejnych latach będziemy chcieli poszerzyć go także o pozostałe obszary związane z internacjonalizacją.

Spotkanie inauguracyjne będzie miało - w pierwszej kolejności - na celu przybliżyć Państwu naszą instytucję oraz oferowane programy. Powita Państwa Dyrektor Łukasz Wojdyga, który przedstawi specyfikę funkcjonowania Agencji oraz jej zadania związane z promocją i komunikacją. Będą mogli Państwo bardziej szczegółowo zapoznać się z planami w zakresie działań promocyjnych przygotowanych przez NAWA, w tym z listą targów i konferencji 2018. O polityce i działalności NAWA w zakresie uznawalności wykształcenia opowie Pani Hanna Reczulska, kierownik Pionu Uznawalności Wykształcenia i Uwierzytelniania Dokumentów. Z kolei kierownik Pionu Programów dla Instytucji, Katarzyna Aleksy, skoncentruje się na prezentacji programów, które wspierać mają umiędzynarodowienie instytucji, współpracę miedzynarodową oraz działania na rzecz tworzenia partnerstw międzynarodowych. 

Dzięki współpracy z Panią Justyną Gieżyńską ze Studybility w programie znalazła się prezentacja dotycząca promocji uczelni polskich za granicą. Nasz ekspert skupi się na obszarze związanym z uwarunkowaniami polskich instytucji w promocji i przedstawi nowoczesne sposoby komunikacji marek edukacyjnych odpowiadające oczekiwaniom dzisiejszego odbiorcy, czyli studenta XXI wieku na podstawie case studies. Część dotycząca strategicznych rynków edukacyjnych będzie okazją do zapoznania się z praktycznymi aspektami rekrutacji w takich regionach, jak Azja Centralna, Kaukaz lub Ameryka Centralna i Południowa.

Szczegółowy program wydarzenia znajdziecie Państwo w załączniku w pdfProgram_16.02.2018.pdf363.7 KB

W obecnym roku akademickim będziemy mieli przyjemność zaprosić Państwa na nasze spotkania czterokrotnie, chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom związanym z poszerzaniem wiedzy związanej z rynkami zagranicznymi oraz kompetencji poruszania się w obszarze komunikacji międzynarodowej. Kolejne spotkanie planowane jest na początek lipca 2018 (warsztat na temat rynków), zaś w listopadzie i grudniu odbędą się szkolenia związane z przygotowaniem do działań w roku 2019 oraz podsumowaniem oferty NAWA.

Na spotkanie w dniu 16.02 obowiązują zapisy za pośrednictwem formularza. Liczba miejsc ograniczona! Zapraszamy do zapisywania się.

 

 

Udostępnij