Przed nami drugie spotkanie z cyklu Direct to Internationalization. 29 czerwca NAWA zaprasza pracowników uczelni do Warszawy na całodzienne spotkanie poświęcone szkoleniom z zakresu marketingu, user experience oraz rynków edukacyjnych. W czerwcowej edycji skupimy się na rynkach: hinduskim, chińskim oraz ukraińskim. Po słowach przywitania ze strony Dyrektora Łukasza Wojdygi, spotkanie otworzy wykład Edwina van Rest'a, dyrektora zarządzającego StudyPortals oraz członka EAIE General Council.
Pierwsze wydarzenie, którego gospodarzem była Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej odbyło się 16 lutego i uczestniczyło w nim 150 przedstawicieli uczelni z całej Polski. Mówiliśmy o tym, jakie programy NAWA oferuje, jak postrzegane jest umiędzynarodowienie na uczelniach i co ma wspólnego z promocją, oraz jak rekrutować na rynkach Azji Centralnej, Ameryki Południowej i Kaukazu. Fotorelacja z wydarzenia dostępna jest na naszym profilu Flickr.
Najbliższe spotkanie będzie okazją do wysłuchania doświadczonego w obszarze marketingu sektora edukacji Edwina van Rest'a. Dyrektor największego portalu specjalizującego się w wyszukiwaniu i doborze kierunków studiów jest laureatem nagrody EAIE Rising Star Award oraz wyróżnienia przyznawanego przez organizację Change the World.
Po spotkaniu z gościem specjalnym Aleksandra Daszkowska-Kamińska z NAWA - podczas warsztatu networkingowego - namówi naszych uczestników do zastanowienia się nad tym jak internacjonalizacja wygląda "od środka". Jeszcze przed przerwą na lunch zaproponujemy trzy warsztaty dotyczące rynków edukacyjnych, na których działają polskie uczelnie: Chin, Indie oraz Ukraina. Z kolei po zasłużonym posiłku przyjdzie czas na spotkanie o tematyce user expirence, które mamy nadzieję zainspiruje naszych uczestników do rozważań wokół tego tematu w środowisku uczelnianym.
Pełny program wydarzenia: Program-29.06.pdf412.7 KB
Zapisów można dokonywać poprzez formularz. Wydarzenie jest bezpłatne, natomiast liczba dostępnych miejsc ograniczona. Zachęcamy do udziału!
Projekt „Direct to Internationalization” skierowany jest do pracowników szkół wyższych w Polsce zaangażowanych w umiędzynarodowienie studiów, głównie pod kątem rekrutacji studentów zagranicznych, ale w kolejnych latach będziemy chcieli poszerzyć go także o pozostałe obszary związane z internacjonalizacją. W obecnym roku akademickim będziemy mieli przyjemność zaprosić uczelnie na nasze spotkania czterokrotnie. Zachęcamy do śledzenia informacji na naszej stronie oraz do zapisu na newsletter NAWA.