Ogłaszając nabór wniosków w jednym z naszych programów - Nowoczesna Promocja Zagraniczna, wskazaliśmy na obszerny zakres tematyczny działań, które mogą być realizowane w jego ramach. Okazało się jednak, iż pomysłowość uczelni korzystających z wsparcia finansowego w bardzo pozytywny sposób przerosła nasze oczekiwania.
Politechnika Łódzka, która jest jednym z beneficjentów Programu, rozpoczęła realizację projektu "Ça Roule Avec TUL”. W jego ramach zaplanowano przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej, obejmującej dedykowany landing page (stronę przedsięwzięcia: www.carouleavectul.ma) oraz spotkania z potencjalnymi kandydatami na studia. To, co jednak w kampanii jest szczególnie nietypowe i przyciągające uwagę to reklama mobilna w postaci 50 miejskich rowerów z logo Politechniki Łódzkiej, które pojawiły się na ulicach Marrakeszu. Rowery miejskie już od dawna cieszą się dużą popularnością, liczba ich wypożyczeń z roku na rok bije coraz większe rekordy. Skorzystanie z tego trendu przez Politechnikę Łódzką, a zarazem sposób dotarcia do młodych osób może okazać się strzałem w dziesiątkę i za to trzymamy kciuki.
Liczymy na więcej tak ciekawych i przykuwających uwagę pomysłów. Zachęcamy do składania wniosków w Programie Nowoczesna Promocja Zagraniczna za pośrednictwem systemu teleinformatycznego NAWA: https://programs.nawa.gov.pl/login do 16 maja 2019 r. do godz. 15.00.
Rowery z logo PŁ w Marakeszu, źródło: https://www.zu.p.lodz.pl, fot. Medina Bike