NAWA otworzyła nabór projektów w II edycji Programu Promocja Zagraniczna. Jednocześnie zwracamy Państwa uwagę na fakt, że zakres tematyczny Programu uległ rozszerzeniu. Obecnie Program Promocja Zagraniczna obejmuje działania, które wcześniej były realizowane w dwóch programach: Nowoczesna Promocja Zagraniczna (NPZ) oraz International Alumni (IA). Dzięki temu możliwe będzie łączenie w projektach danej instytucji działań promocyjnych oraz zadań związanych z budowaniem i rozwojem sieci zagranicznych absolwentów. Ponadto nowością w aktualnej edycji Programu Promocja Zagraniczna jest możliwość finansowania działań związanych z upowszechnianiem wyników badań w skali międzynarodowej (organizacja międzynarodowych konferencji w Polsce prowadzonych w języku obcym oraz finansowanie publikacji recenzowanych artykułów naukowych w prestiżowych zagranicznych czasopismach, które są indeksowane w bazach Scopus lub Web of Science).
Do kogo skierowany jest Program?
Program skierowany jest do polskich uczelni i innych jednostek systemu szkolnictwa wyższego i nauki. Jego celem jest wsparcie polskich instytucji akademickich i naukowych w budowaniu ich marki międzynarodowej i promocji za granicą.
Program Promocja Zagraniczna – dzięki szerokiemu katalogowi uprawnionych działań – umożliwia polskim instytucjom z sektora szkolnictwa wyższego i nauki promowanie oferty naukowej i dydaktycznej za granicą, rozwijanie długofalowej współpracy z zagranicznymi absolwentami oraz promowanie i upowszechnianie wyników badań w skali międzynarodowej.
Zainteresowane instytucje zapraszamy serdecznie do składania aplikacji w Programie. Nabór wniosków trwa do 16 maja 2019 r. Pion Programów dla Instytucji w nadchodzących tygodniach będzie organizował dla zainteresowanych webinaria informacyjne nt. Programu Promocja Zagraniczna. Informacje dotyczące terminów i programu webinariów będą publikowane na stronie internetowej NAWA.
Jaki jest harmonogram naboru?
Regulamin Programu Promocja Zagraniczna oraz szczegółowe informacje i dokumenty znajdują się tutaj.