Ważne! Poświadczenie dokumentów nie odbywa się na poczekaniu.
Kancelaria nie zajmuje się weryfikacją złożonych wniosków. Jeżeli wniosek będzie niekompletny, otrzymasz wezwanie do jego uzupełnienia.
W momencie składania dokumentów musisz określić preferowany sposób ich odbioru. Potwierdzone dokumenty możemy wysyłać do ciebie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru albo – jeżeli wybierzesz opcję odbioru osobistego lub przez osobę upoważnioną – wyślemy do ciebie mailem informacje o terminie, w którym możesz się po nie zgłosić. Jeżeli nie odbierzesz dokumentów we wskazanym terminie – odeślemy je pocztą na adres, który podasz we wniosku.
UWAGA Od dnia 01.03.2024 (liczy się data stempla pocztowego) w przypadku wyboru korespondencyjnego odbioru dokumentów (wysyłka listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru), nie będzie możliwości odesłania dokumentów do państw innych niż kraje Unii Europejskiej, Islandia, Liechtenstein, Norwegia i Szwajcaria. W takim przypadku należy podać adres osoby upoważnionej do doręczeń w Polsce, na który zostaną przesłane poświadczone dokumenty. |