Dyrektor Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi (nr ref. 1/BZL/2024) - NAWA

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

Termin przyjmowania zgłoszeń: 19.01.2024

Termin rozstrzygnięcia konkursu: 31.01.2024

Wymiar etatu: 1

Liczba wakatów: 1

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynowanie i nadzór nad realizacją procesów będących w kompetencji nadzorowanego zespołu w szczególności:
  1. pełną obsługą procesów kadrowo-płacowych pracowników i osób zatrudnionych
    w ramach umów cywilnoprawnych zawieranych z osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej
  2. obsługą organizacyjno-administracyjno-finansową ekspertów Agencji
  3. kształtowaniem procesów personalnych, w tym m.in. pozyskiwania kapitału ludzkiego, budowania motywacji i zaangażowania, rozwoju i utrzymania kapitału ludzkiego (w tym m.in. procesów rekrutacji i selekcji pracowników, oceny okresowej, tworzenia i wdrażania skutecznych systemów motywacyjnych, polityki szkoleniowej Agencji), obsługi programu praktyk
  4. komunikacją wewnętrzną.
  • Monitorowanie budżetu wynagrodzeń oraz planowania zatrudniania i etatyzacji.
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników Agencji, w tym m.in. akt osobowych pracowników, ewidencji czasu pracy, dokumentacji ubezpieczeniowej, ewidencji profilaktycznych badań lekarskich pracowników oraz szkoleń BHP i kontrola ich aktualności, zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia
  • Zarządzanie świadczeniami na rzecz pracowników typu karty sportowe, opieka medyczna i inne.
  • Kierowanie pracowników na badania i szkolenia wymagane przez pracodawcę.
  • Współpraca, w tym korespondencja, z instytucjami związanymi z obsługą kadrową pracowników.
  • Sporządzanie sprawozdań GUS, deklaracji miesięcznych i rocznej PFRON, rocznych informacji podatkowych dla pracowników, miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS, deklaracji zgłoszeniowych ZUS.
  • Administracja PPK.
  • Sporządzanie list płac oraz list wypłat innych świadczeń przyznanych pracownikom.
  • Sporządzanie projektów aktów wewnętrznych Agencji oraz innych istotnych dokumentów związanych polityką kadrową (wewnętrzne źródła prawa pracy), w tym regulaminów pracy, wynagradzania;
  • Sporządzanie raportów, zestawień, sprawozdań, statystyk, opracowań i na potrzeby dyrektora Agencji oraz komórek organizacyjnych.
  • Koordynacja procesów zakupowych na potrzeby Agencji w zakresie swoich kompetencji
    i kompetencji Biura.
  • Nadzorowanie realizacji i rozliczanie umów związanych z zakresem zadań własnych oraz Biura.
  • Wsparcie merytoryczne w rozwiązywaniu spraw związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi, świadczeniami ubezpieczeń społecznych.
  • Bieżące wsparcie pracowników i kadry zarządzającej w zakresie HR.
  • Podpisywanie i zatwierdzanie dokumentów zgodnie z przewidzianą ścieżką obiegu dokumentów i przyznanymi uprawnieniami                     
  • Dostarczanie danych do planów, sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne.
  • Wnioskowanie do Dyrektora i proponowanie usprawnień w działaniu Agencji i w zakresie kompetencji Biura.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania lub wykształcenie wyższe oraz kurs z zakresu zarządzania lub wykształcenie wyższe oraz minimum roczny staż pracy na stanowisku kierowniczym;
  • min. 3 lata doświadczenia w pracy z podobnym zakresem zadań;
  • biegła znajomość języka polskiego (min. C1);
  • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych, przepisów związanych z naliczaniem wynagrodzeń, przepisów ochrony danych osobowych oraz związanych z zatrudnianiem cudzoziemców;
  • znajomość narzędzi MS Office na poziomie zaawansowanym;
  • rzetelność, terminowość oraz umiejętność planowania i organizacji pracy;

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych;
  • doświadczenie w obsłudze osób wykonujących zadania zarówno w Polsce, jak i za granicą;
  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów oraz naliczaniu wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych do pracy za granicą;
  • doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań i dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców, powiadomień i oświadczeń do UP, zezwoleń na pracę, dokumentów do kart pobytu;
  • znajomość systemu kadrowo – płacowego enova 365.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w centrum Warszawy – metro Politechnika;
  • benefity: prywatną opiekę medyczną, 13-tą pensję;
  • ciekawą i stabilną pracę przy prestiżowych projektach w dynamicznie rozwijającej się organizacji;
  • możliwość pogłębiania wiedzy, podnoszenia kwalifikacji, szkolenia;
  • miłą atmosferę pracy.

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o aplikowanie poprzez formularz dostępny pod adresem:   

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4be0ef27c5134861977fd7562f2ac271

Prosimy o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA oraz o zawarcie w CV  klauzul zamieszczonych poniżej.

w przypadku aplikowania na konkretne stanowisko:

"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych, zamieszczonych w CV, na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez NAWA. Potwierdzam zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA."

 w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji:

"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych zamieszczonych w CV także na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez NAWA."

 Obowiazek-informacyjny---rekrutacja-NAWA
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Prosimy o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA oraz o zawarcie w CV  klauzul zamieszczonych poniżej.

w przypadku aplikowania na konkretne stanowisko:

"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych, zamieszczonych w CV, na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez NAWA. Potwierdzam zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA."

 w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji:

"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych zamieszczonych w CV także na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez NAWA."

 Obowiazek-informacyjny---rekrutacja-NAWA
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Udostępnij

W dniach 24 i 27 grudnia 2024 roku Kancelaria Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej będzie nieczynna.

Życzymy spokojnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia i zapraszamy do kontaktu w kolejnym dniu roboczym.