Główny Specjalista BHP i ppoż (nr ref. BDA/10/2021) - NAWA

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

Data przyjmowania zgłoszeń: 2021-11-25  

Data rozstrzygnięcia: 2021-12-17

Organizator: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej

Wymiar etatu: 0,25

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Gotowość podjęcia pracy: styczeń 2022

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Polna 40 (budynek jest przystosowany do przyjęcia osób niepełnosprawnych)

 

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp;
  • informowanie na bieżąco o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
  • udzielanie instruktażu wstępnego ogólnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników NAWA, w tym zwłaszcza pracowników nowozatrudnionych oraz w przypadkach zmiany stanowiska pracy;
  • przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy u Zamawiającego;
  • udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych, w których NAWA prowadzi lub planuje działalność albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, a także udział w przekazywaniu urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników NAWA;
  • zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych w NAWA metodach pracy;
  • przedstawianie dyrektorowi NAWA wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy;
  • udział w opracowywaniu zakładowych regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;
  • ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także zachorowań na choroby zawodowe; kontrola realizacji tych wniosków;
  • niezwłoczne wstrzymanie pracy maszyn lub innego urządzenia w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracownika lub innych osób;
  • prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
  • dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach w NAWA;
  • niezwłoczne odsunięcie od pracy pracownika, który swoim zachowaniem lub sposobem wykonywania pracy stwarza bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia własnego lub innych osób;
  • wnioskowanie do dyrektora NAWA o niezwłoczne wstrzymanie pracy w jej miejscu lub w innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy, w przypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracowników lub innych osób;
  • inicjowanie i rozwijanie na terenie NAWA różnych form popularyzacji problematyki i bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii;
  • wykonywanie czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie przeciwpożarowej;
  • reprezentowanie NAWA przed Państwową Inspekcją Pracy i Państwową Inspekcją Sanitarną.

 

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 5-letni staż pracy w służbie bhp
  • minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w służbie BHP i ppoż.
  • posiadanie uprawnień inspektora ochrony przeciwpożarowej
  • znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
  • znajomość Kodeksu pracy
  • znajomość rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
  • znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy
  • znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej
  • znajomość rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów
  • umiejętność pracy zespołowej, skutecznej komunikacji,
  • rzetelność, terminowość oraz umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność obsługi programów MS Office.
  • umiejętność pracy samodzielnej pod presją czasu.

 

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • możliwość pogłębiania wiedzy, szkolenia,
  • wspierającą atmosferę pracy,
  • prywatną opiekę medyczną.

 

 

Osoby zainteresowane aplikowaniem prosimy prosimy o wypełnienie formularza pod adresem:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d782ff26dfbe4cf3b0630cdac0707277

Prosimy o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA oraz o zawarcie w CV następujących klauzuli:

 w przypadku aplikowania na konkretne stanowisko

"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych, zamieszczonych w CV, na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez NAWA. Potwierdzam zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA."

w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji

"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych zamieszczonych w CV także na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez NAWA."

pdfObowiazek-informacyjny---rekrutacja-NAWA.pdf562.68 KB

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Udostępnij

W dniach 24 i 27 grudnia 2024 roku Kancelaria Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej będzie nieczynna.

Życzymy spokojnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia i zapraszamy do kontaktu w kolejnym dniu roboczym.