Data przyjmowania zgłoszeń: 2021-11-25
Data rozstrzygnięcia: 2021-12-17
Organizator: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Wymiar etatu: 0,25
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Gotowość podjęcia pracy: styczeń 2022
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Polna 40 (budynek jest przystosowany do przyjęcia osób niepełnosprawnych)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp;
- informowanie na bieżąco o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
- udzielanie instruktażu wstępnego ogólnego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników NAWA, w tym zwłaszcza pracowników nowozatrudnionych oraz w przypadkach zmiany stanowiska pracy;
- przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy u Zamawiającego;
- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych, w których NAWA prowadzi lub planuje działalność albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, a także udział w przekazywaniu urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników NAWA;
- zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych w NAWA metodach pracy;
- przedstawianie dyrektorowi NAWA wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy;
- udział w opracowywaniu zakładowych regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;
- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;
- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także zachorowań na choroby zawodowe; kontrola realizacji tych wniosków;
- niezwłoczne wstrzymanie pracy maszyn lub innego urządzenia w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracownika lub innych osób;
- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
- dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach w NAWA;
- niezwłoczne odsunięcie od pracy pracownika, który swoim zachowaniem lub sposobem wykonywania pracy stwarza bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia własnego lub innych osób;
- wnioskowanie do dyrektora NAWA o niezwłoczne wstrzymanie pracy w jej miejscu lub w innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy, w przypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia pracowników lub innych osób;
- inicjowanie i rozwijanie na terenie NAWA różnych form popularyzacji problematyki i bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii;
- wykonywanie czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie przeciwpożarowej;
- reprezentowanie NAWA przed Państwową Inspekcją Pracy i Państwową Inspekcją Sanitarną.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 5-letni staż pracy w służbie bhp
- minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w służbie BHP i ppoż.
- posiadanie uprawnień inspektora ochrony przeciwpożarowej
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
- znajomość Kodeksu pracy
- znajomość rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy
- znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej
- znajomość rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów
- umiejętność pracy zespołowej, skutecznej komunikacji,
- rzetelność, terminowość oraz umiejętność planowania i organizacji pracy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność obsługi programów MS Office.
- umiejętność pracy samodzielnej pod presją czasu.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- możliwość pogłębiania wiedzy, szkolenia,
- wspierającą atmosferę pracy,
- prywatną opiekę medyczną.
Osoby zainteresowane aplikowaniem prosimy prosimy o wypełnienie formularza pod adresem:
Prosimy o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA oraz o zawarcie w CV następujących klauzuli:
w przypadku aplikowania na konkretne stanowisko
"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych, zamieszczonych w CV, na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez NAWA. Potwierdzam zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA."
w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji
"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych zamieszczonych w CV także na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez NAWA."
pdfObowiazek-informacyjny---rekrutacja-NAWA.pdf562.68 KB
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.