Misja Ready, Study, Go! Poland w Indiach - NAWA

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

Tuż przed rozpoczęciem nowego roku akademickiego NAWA zaprasza do udziału w kolejnej misji edukacyjnej w ramach kampanii Ready, Study, Go! Poland. Celem i miejscem naszego wyjazdu będą wrześniowe targi w Indiach, które odbędą się w 4 miastach: New Delhi (2.09), Chennai (4.09), Bangalore (6.09) oraz Mumbaj (8.09). Tradycyjnie NAWA przygotuje stoisko narodowe, na którym będą reprezentowane polskie uczelnie. Ponadto podczas wyjazdu uczestnicy misji spotkają się z lokalnymi uniwersytetami, instytucjami edukacyjnymi oraz polskim korpusem dyplomatycznym.

Wybór Indii nie jest przypadkowy. To jeden z priorytetowych krajów pod kątem promocji szkolnictwa wyższego. Ogromny potencjał rekrutacyjny i zwiększające się zainteresowanie studiami w Europie - Indie są drugą najliczniejszą po Chinach nacją wybierającą edukację zagranicą - to duża szansa dla polskich uczelni na pozyskanie studentów pochodzących z tego regionu. Blisko 200 tys. hinduskich studentów już kształci się na całym świecie, a według prognoz Indie do 2025 będą dysponować najliczniejszą grupą obywateli w wieku studenckim szacowaną na ok. 119 milionów. Wszystko to  powoduje, że młodzież hinduska szuka możliwości edukacji poza granicami swojego kraju.

Stoisko narodowe Ready, Study, Go! Poland w czterech hinduskich miastach będzie doskonałą okazją do zaprezentowania oferty studiów anglojęzycznych i zaproszenia odwiedzającej targi młodzieży do Polski w celu rozpoczęcia lub kontynuowania tu nauki na studiach wyższych. Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej zaprasza wszystkie polskie uczelnie i jednostki naukowe do wzięcia udziału we wspólnej misji edukacyjnej do Indii. Rejestracji na wyjazd można dokonać wypełniając formularz zgłoszeniowy klikając tutaj.  

Szczegółowe informacje organizacyjne: Michał Kaczmarek Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Udostępnij