Rozstrzygnięcie Konkursu "Promocja słowem" - NAWA

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

Miło nam poinformować o rozstrzygnięciu Konkursu "Promocja słowem" na publikację artykułu promocyjnego. Celem ogłoszonego przez NAWA Konkursu jest międzynarodowa promocja polskiego obszaru szkolnictwa wyższego i nauki poprzez stworzenie możliwości opublikowania artykułu na międzynarodowym portalu zajmującym się tematyką edukacji wyższej i nauki - Times Higher Education

Konkurs skierowany był do jednostek dydaktycznych i naukowych w Polsce, których zadaniem było przesłanie pracy konkursowej w charakterze artykułu promującego reprezentowaną jednostkę bądź promującego Polskę jako atrakcyjną destynację podjęcia studiów. W drodze narady jury Konkursu przyznało dwie nagrody główne oraz dwie nagrody wyróżnienia:

Nagrody główne:

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie: Why is Poland attractive for foreign students? Higher education as a source of Poland’s soft power

Uniwersyteckie Centrum Badań nad Środowiskiem Przyrodniczym i Zrównoważonym Rozwojem Uniwersytetu Warszawskiego: The transition into a sustainable society undertaken by the University of Warsaw

Wyróżnienia:

Pracownia Komunikacji i Mediów Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej: 130 sociology students from Maria Grzegorzewska University in Warsaw received Facebook certificates in digital culture

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie: Tasty and healthy Krakow for tasty and healthy world

 

Gratulujemy serdecznie zwycięzcom oraz wyróżnionym jednostkom. Wszystkim uczestnikom Konkursu dziękujemy za nadesłane prace, które reprezentowały bardzo wysoki poziom merytoryczny oraz stylistyczny. Cieszymy się, że Konkurs zyskał zainteresowanie uczelni oraz jednostek naukowych i zachęcamy serdecznie do szerzenia informacji o polskim szkolnictwie wyższym i nauce w formie artykułów promocyjnych. 

 

© xtock - stock.adobe.com

Udostępnij