Ready, Study, Go! Poland wirtualnie - NAWA

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

Pandemia COVID-19 pokrzyżowała nasze plany związane z wiosennymi misjami edukacyjnymi w ramach kampanii Ready, Sudy, Go! Poland. Konferencje i targi zostały odwołane lub zmieniły formułę – dlatego polskie szkolnictwo wyższe i naukę promowaliśmy wirtualnie!

Nasze wirtualne stoisko pojawiło się na jednej z najważniejszych konferencji i targów branżowych NAFSA, która docelowo w tym roku miała odbyć się w Saint Louis w USA. Ze względu na nietypowe okoliczności, kalendarz konferencji i formuła uległy modyfikacji. Wydarzenie w całości zostało zorganizowane on-line. W ciągu kilku dni 26-27 maja oraz 3, 10 i 17 czerwca, zarejestrowani odwiedzający mieli okazję zapoznać się z informacjami na temat polskiego szkolnictwa wyższego oraz oferty programowej NAWA. Do dyspozycji uczestników, którzy chcieli uzyskać więcej informacji byli zalogowani do systemu pracownicy NAWA.

Z początkiem czerwca wzięliśmy również udział w „The Student World Virtual Fair” – targach on-line dla subkontynentu indyjskiego, ktore orgaizowane były przez FPP Edu Media. W ciągu czterech godzin, nasze wirtualne stoisko zostało odwiedzone przez ok. 200 kandydatów zainteresowanych studiami w Polsce.

Dnia 18 czerwca odbyło się również webinarium Ready, Study, Go! Poland – studying & research opportunities for Indonesia – które zorganizowaliśmy przy współpracy z Ambasadą RP w Jakarcie. Wydarzenie było okazją do prezentacji systemu szkolnictwa wyższego oraz oferty stypendialnej dla młodych Indonezyjczyków chcących studiować w Europie. W ostatnich pięciu latach obserwujemy dynamiczny (dziesięciokrotny! – w porównaniu do roku akademickiego 2014/2015) wzrost liczby studentów z Indonezji w Polsce, co jest kombinacją atrakcyjnej oferty stypendialnej, zaangażowania polskiej placówki w Jakarcie i aktywności samych studentów.
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) w sprawie otrzymania raportu dotyczącego współpracy edukacyjnej Polski z Indonezją przygotowanego przez Ambasadę RP w Jakarcie.

Kolejne webinaria i targi wirtualne są planowane dla studentów z Azji Południowo-Wschodniej oraz Ameryki Łacińskiej.

Udostępnij