Artykuły promujące polskie uczelnie ukazały się na Times Higher Education - NAWA

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

Na platformie Times Higher Education ukazały się już artykuły przygotowane przez polskie uczelnie i jednostki naukowe, które zwyciężyły w konkursie "Promocja słowem" organizowanym przez NAWA w czerwcu bieżącego roku.

Celem ogłoszonego przez NAWA Konkursu jest międzynarodowa promocja polskiego obszaru szkolnictwa wyższego i nauki poprzez stworzenie możliwości opublikowania artykułu promocyjnego na międzynarodowej wielokanałowej platformie zapewniającej najszerszy możliwy zasięg związany ze środowiskiem edukacji wyższej i nauki - stronę THE odwiedza rocznie ponad 24 miliony czytelników. 

Zachęcamy do lektury artykułów przygotowanych przez:

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie: Why is Poland attractive for foreign students? Higher education as a source of Poland’s soft power

oraz

Uniwersyteckie Centrum Badań nad Środowiskiem Przyrodniczym i Zrównoważonym Rozwojem Uniwersytetu Warszawskiego: The transition into a sustainable society undertaken by the University of Warsaw.

Przypominamy także, że oba powyższe teksty wraz z wyróżnionymi pracami Pracowni Komunikacji i Mediów Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej: 130 sociology students from Maria Grzegorzewska University in Warsaw received Facebook certificates in digital culture oraz Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie: Tasty and healthy Krakow for tasty and healthy world ukażą się niebawem na stronie Ready, Study, Go! Poland

Udostępnij