Nowoczesna Promocja Zagraniczna - NAWA

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

Celem głównym Programu jest wsparcie uczelni i jednostek naukowych poprzez finansowanie projektów  ukierunkowanych na ich promocję za granicą. W ten sposób NAWA chce zaktywizować podmioty naukowe w kierunku nowoczesnego i skutecznego promowania oferty dydaktycznej i naukowej za granicą oraz przyczynić się do tworzenia efektywnych narzędzi pozyskiwania zagranicznych kandydatów na studia i pracowników naukowo– dydaktycznych.

Program skierowany jest do następujących jednostek:

  • uczelnie,
  • jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk,
  • instytuty badawcze,
  • międzynarodowe instytuty naukowe działające na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

W przypadku Projektów partnerskich wszystkie instytucje wchodzące w jego skład muszą należeć do ww. kategorii. Instytucja może złożyć w ramach naboru łącznie nie więcej niż 3 wnioski (jako Wnioskodawca lub Partner).

Działania, jakie obejmuje finansowanie w ramach programu:

  • zintegrowane projekty i kampanie promocyjno-informacyjne,
  • działania online w mediach społecznościowych,
  • współpraca z blogerami, youtuberami i innymi osobowościami rozpoznawalnymi w sieci internet,
  • pozycjonowanie stron www,
  • kampanie Adwords,
  • uatrakcyjnianie i podnoszenie jakości stron internetowych,
  • dedykowane aplikacje mobilne,
  • e-learning, aplikacje wspomagające kandydatów w rozpoznaniu swoich zainteresowań danym kierunkiem studiów,
  • filmy, prezentujące w atrakcyjnej formie Polskę, region, uczelnię, warunki studiowania.
  • wydawnictwa, broszury, raporty, przewodniki, materiały informacyjne,
  • działania z zakresu PR,
  • kontakty bezpośrednie realizowane w różnorodny sposób zarówno w kraju, jak i zagranicą, np. poprzez zaangażowanie obecnych studentów zagranicznych i absolwentów, wyjazdy do placówek edukacyjnych innych krajów, spotkania, udział w targach edukacyjnych za granicą, konferencje, zjazdy gromadzące grupę docelową bądź osoby, które mogą potencjalnym kandydatom przekazać informacje o ofercie

Udostępnij