Nabór osób na stanowisko Starszego Specjalisty w Biurze Programów dla Studentów (Nr ref. BPS/3/2021) - NAWA

In order to personalize content, adjust and analyse ads, and provide safer experience, we use cookies. By using this website, you agree to the collection of information by us. The details can be found at: Privacy policy.
 

pasek

Data przyjmowania zgłoszeń: do 30.11.2021 r.

Data rozstrzygnięcia: 10.12.2021 r.

Wymiar etatu: 1                                                                                                      

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Polna 40

Gotowość podjęcia pracy: od 01.12.2021

 

Najważniejsze zadania na stanowisku Starszego Specjalisty:

1. obsługa administracyjno-finansowa studenckich programów stypendialnych oraz programu instytucjonalnego Agencji, w szczególności:

  • opracowywanie procedur, formularzy i dokumentacji do programów,
  • obsługa naborów wniosków do programów, w tym ocena formalna, współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy ocenie merytorycznej oraz obsługa procesu kontraktowania i raportowania,
  • kontakt z wnioskodawcami, rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez stypendystów,
  • przygotowywanie decyzji oraz umów finansowych/aneksów ze stypendystami programów oraz z podmiotami i ekspertami w ramach realizacji programu, monitorowanie przebiegu realizacji tych umów,
  •  weryfikacja raportów stypendystów i uczelni

2. obsługa sprawozdawcza programów, w szczególności sporządzanie raportów merytorycznych

3. obsługa baz danych i systemów teleinformatycznych Agencji

 

Od osób zgłaszających swoją kandydaturę oczekujemy:

  • doświadczenie w obsłudze studentów, programów mobilności studenckiej, realizacji projektów instytucjonalnych lub pracy w administracji;
  • umiejętność swobodnej komunikacji w mowie i piśmie w j. angielskim (min. poziom B2);
  • dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych magisterskich – preferowane kierunki w dziedzinach nauk humanistycznych lub społecznych;
  • wiedza ogólna dotycząca profilu działalności instytucji publicznych odpowiedzialnych za rozwój nauki i szkolnictwa wyższego w Polsce;
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel na poziomie minimum średniozaawansowanym;
  • dyspozycyjność do uczestnictwa w sporadycznych wyjazdach służbowych.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie we wdrażaniu, obsłudze i rozliczaniu programów EU, finansowanych ze środków finansowych PO WER;
  • doświadczenie w obsłudze cudzoziemców;
  • znajomość innych języków obcych,
  • doświadczenie w pracy w systemie EZD lub ENOVA.

 

Zapewniamy:

  • ciekawą pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się organizacji;
  • kontakt z przedstawicielami środowiska akademickiego;
  • możliwość pogłębiania wiedzy (szkolenia, kursy językowe);
  • wspierającą atmosferę pracy;
  • prywatną opiekę medyczną.

 

 

Osoby zainteresowane aplikowaniem prosimy prosimy o wypełnienie do dnia 30.11.2021 r. formularza dostępnego pod linkiem:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=b52f03ae1b494d688676e2b49b470a5b

Prosimy o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA oraz o zawarcie w CV następujących klauzuli:

 w przypadku aplikowania na konkretne stanowisko

"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych, zamieszczonych w CV, na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez NAWA. Potwierdzam zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA."

w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji

"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych zamieszczonych w CV także na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez NAWA."

pdfObowiazek-informacyjny---rekrutacja-NAWA.pdf562.68 KB

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Share

On December 24 and 27, 2024, the Polish National Agency for Academic Exchange Welcome Office will be closed.

We wish you a peaceful and merry Christmas, please contact us on the next business day.