Termin przyjmowania zgłoszeń: 31.03.2024 r.,
Data rozstrzygnięcia: 15.04.2024 r.
Organizator: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Wymiar etatu: 1/2
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Polna 40 (budynek jest przystosowany do przyjęcia osób niepełnosprawnych)
Zakres obowiązków:
- wsparcie komórek organizacyjnych Agencji w przekazywaniu dokumentów do archiwum zakładowego;
- przejmowanie dokumentacji z różnych komórek organizacyjnych Agencji na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych;
- przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji archiwalnej poprzez przechowywanie fizycznych akt oraz dbanie o ich bezpieczeństwo;
- ewidencjonowanie dokumentacji posiadanej i przejmowanej. Śledzenie dostępności oraz aktualnego stanu dokumentów archiwalnych;
- udostępnianie dokumentacji archiwalnej na wniosek pracownika;
- przygotowanie do przekazania materiałów archiwalnych do archiwum państwowego;
- inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz komisyjne brakowanie takiej dokumentacji;
- współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Agencji w celu wypracowania najlepszych standardów pracy w zakresie wykonywanych zadań;
- ścisła współpraca z Koordynatorem Czynności Kancelaryjnych;
- koordynacja procesów zakupowych na potrzeby Agencji, związanych z zakresem zadań własnych i zadań Biura;
- nadzorowanie realizacji umów związanych z zakresem zadań własnych i Biura;
- prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników.
Wymagania:
- min. wykształcenie średnie z ukończonymi kursami kancelaryjno-archiwalnymi I i II stopnia lub ukończona szkoła policealna z tytułem technik archiwista (preferowane wykształcenie wyższe archiwalne lub wyższe historyczne o specjalności archiwistyka i zarządzanie dokumentacją);
- min. 2 lata doświadczenia na stanowisku archiwisty lub tożsamym;
- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- obsługa komputera (MS Office) i innych urządzeń biurowych;
- zaangażowanie, samodzielność i duże zdolności organizacyjne;
- znajomość systemy Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
Oferujemy:
- stabilną pracę;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w centrum Warszawy – okolice metra Politechnika;
- benefity: prywatna opieka medyczna, 13-ta pensja;
- możliwość pogłębiania wiedzy, podnoszenia kwalifikacji, szkolenia;
- miłą atmosferę pracy.
Zainteresowanych kandydatów prosimy o aplikowanie poprzez formularz dostępny pod adresem:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c9ffee05596a40428b157bc544ef169f
Prosimy o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA oraz o zawarcie w CV klauzul zamieszczonych poniżej.
w przypadku aplikowania na konkretne stanowisko:
"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych, zamieszczonych w CV, na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez NAWA. Potwierdzam zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez NAWA."
w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji:
"Zgadzam się na wykorzystywanie moich danych osobowych zamieszczonych w CV także na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez NAWA."
Obowiazek-informacyjny---rekrutacja-NAWA
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.